Translate

ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

Mamama u čast


 
 
 
 
 
MOJA MAMA

Moja mama svake noći
govori da sutra
u školu moram poći.

Kada se iz škole vratim
atribut i apozicija
navrati.

Moja mama s lakoćom
sve to meni objasni
i ucini to meni dobro jasnim.

A kada vikend dodje
mama kroz poduhvate
nove prodje.

Ona kuha,pegla,pere,
pomažem joj u tome i ja,
da što brže sve joj zas'ja.

Volim svoju mamu
i dobru i dragu,
ona je moj cijeli svijet,
ona je moj prekrasni cvijet.

 

Nađa Pezo
 
                               Mama
Meni  je moja mama najveća sreća,
koja me nikada ne napušta.
Moja je mama kao najljepša vila
a njen osmijeh je kao nježna svila.
I kada je tužna i kada je ljuta
ja  znam  da me i tada voli,
a kada napravi ukusne kolače
meni  prvoj kaže -izvoli.
Svaka mama dijete svoje voli
i ja sam njeno blago i poklon kojem nikada ne odoli.
Da imam cijeli svijet i da imam zlatni cvijet
opet ne bih bila sretna bez mame svoje ja,
koja  me je na svijet donijela i ljubav  pružila.
Mama sretan ti od srca 8.mart.   
                                                         Ejna Omerović
MAMA
MAMA ZNAŠ LI DA TE BESKRAJNO VOLIM JA?
ZNAŠ LI DA TE U SRCU NOSIM JA?
TO SVAKO ZNA.
KADA PEREŠ SUDOVE
U POMOĆ TI STIŽEM JA,
PA ŠTA?
KAD MI PJEVAŠ USPAVANKU
ODMAH ZASPIM JA,
PA ŠTA ?
ZATO ŠTO ZA SVOJU MAMU
SVE ĆU DA URADIM JA,
PA ŠTA ?!!!
Anja Torbarac
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.