Translate

ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

Zašto volim moju domovinu

Naši članovi pisali su o pjesme o domovini. Najuspješnije smo nagradili.



BOSNI OD SRCA

 
Kada se zvijezde na nebu pojave

I domove naše obasjaju

Još si ljepša Bosno moja

Velika je ljepota tvoja.

 

Lijepa si Bosno u proljeće,

Lijepa si kad cvijeta cvijeće

A najljepša si kad sunce sja

Bosna je moja domovina.

 

Bosna je rijeka i polje

Bosna je naše Panonsko more.

U njoj svi ljudi žive u sreći

Niko od nikog nije veći.

 

Zato te volim Bosno moja

Ti si mi kao mama, tata i brat

 I od srca ti cestitam Dan nezavisnosti

1.mart.

 
                                                                                                   Ibor Vantić Tanić



 Domovini s ljubavlju

 

Svi volimo našu Bosnu.

I mišić mali u rupici toj,

zna da živi u državi prekrasnoj.

Ptičica malena sretna je sva

što joj je Bosna domovina.

 

Ja ime svoje zemlje u srcu nosim

i njome se uvijek ponosim.

U toj zemlji dječica radosno skakuću,

dok im ptičice na drveću veselo cvrkuću.

 

I djedu je drago što u Bosni živi i što se

tu nalaze njegovi mili.

Svi mi zajedno družina smo prava,

gdje prijateljstvo i ljubav sve rješava.

 

Sada sam kazala i Vama nešto o državi toj

domovini mojoj ljubljenoj.  

 

Ejna Omerović

 

 

Sta znam o domovini



Dala nam zadatak teta Knjigolina,

da napišemo šta nam znači domovina.

Ja devet godina imam

i reći ću šta o domovini znam.



Znam, pričala nam Uči,

domovina se voli, to se ne uči.

To je i grad koji se voli,

a moju Tuzlu zovu i gradom soli.



Ali nezavisnost ne znam šta je,

pa sam o tome pitao mamu.

Ona mi reče da je to svjetlost

koja razbija patnju i tamu.



Domovina su porodica, prijatelji, dom,

a Bosna je domovina u srcu mom.

Možda sam samo maleno dijete,

ali sam Bosanac od glave do pete.



Pričao mi tata, da naučim i znam,

ko je bio Kulin ban.

A onda se u toj priči

pojaviše Tvrtko i Kotromanići.



Da vas svojim znanjem

ja sada ne mučim,

i ja o domovini

još treba da učim.



Neka nad Bosnom

više nikada ne bude oblačka,

volim te, Bosno,

i tačka!

Deni Erdeljac
 








 


 

 

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.