Translate

subota, 6. rujna 2014.

Kako pripitomiti svog knjigosaura


Dragi moji knjigoljupci!
U utorak 9.9. 2014. se družimo na zabavi iznenađenja koja će ujedno biti i promocija priče o djevojčici koja je pripitomila svog knjigosaura.
U goste nam dolaze i učenici O.š. "Lukavac Grad". 
Naravno, dobrodošli su svi oni koji vole lijepe priče. 
Bit će plesa, lijepih nota i još ljepših riječi, iznenađenja...

Prošle godine je Dječji književni klub" Knjigolina i prijatelji" svoje aktivnosti posvetio projektu "Čitajmo zajedno". Ugostili smo pisce, učenike osnovnih škola i njihove divne učiteljice, obilježili smo značajne datume kao što je bio Andersenov rođendan i Međunarodni dan darivanja knjiga. 
Treću godinu našeg rada počinjemo susretima na kojima ćemo promovirati slikovnice iz edicije "Ja sam glavni junak ove priče".
Riječ je o pričama o našim drugarima ali i svoj djeci koja žele postati glavni junaci neke priče.
Pridružite nam se na zabavama-promocijama čiji glavni junaci ne znaju da je zabava posvećena njima sve dok ih ne pozovemo na pozornicu.
Nadam se da niste otkrili našu tajnu i da će naša glavna junakinja biti sasvim, baš sasvim iznenađena.
Promocija-zabava će se održat u našem stalnom terminu od
 17.00 do 18. 00 sati u velikoj sali Tuzlanska Biblioteka Derviš Sušić.
Slikovnica je prva u nizu priča kreiranih za ediciju "Ja sam glavni junak ove priče" .
Vidimo se!







Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.